Friday, March 1, 2013

Ferm Lapostiplimaró, lamellázó AKÁR 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható 1db
Ferm
FBJ710
lapostiplimaró, lamellázó
Forog megy, de sajnos hibás. A szénkeféknél, eléggé szikrázik, némi szag is jött. A hálózati kábel becsatlkaozásánál kis sérülés. Ilyen állapotban került hozzám, csak a próba-video erejéig használtam. Szét nem szedtem, szervízbe sem vittem, megjavításra, vagy alkatrésznek ajánlanám. Csak az van ami a képeken látható más nincs (vágótárcsa, szorító anya, más egyéb nincs)
230Volt, 710 Watt.
100mm-es vágótárcsa kell bele
Kihagyhatatlan: Nincs minimálár akár 1 Ft ért is odaadom!
Még pár sor amit licit előtt érdemes végigolvasni (leggyakrabban ismételt kérdésekre a válaszok):
Reklamációt nem fogadok el, LICITET NEM TÖRLÖK.
Véletlenül licitáltam, barátomnak lett volna de... , rossz összeggel licitáltam, nem tartok igényt már rá és hasonló okokat nem tudok elfogadni, korrektséget elvárok, és adok.
CSERE NEM ÉRDEKEL.
A termék az én tulajdonomban van, magánszemélyként nem tudok rá garanciát vállalni.
Nem zárom előbb, a legmagasabbat ajánló licitálóé a végén.
Posta 1190Ft (Standard csomagban, Magyarországon belűl előre utalva. )
Hasonló termékek, ugyanígy 1Ft-ról indítva :
TillAtt termékei
Több termék vásárlása esetén természetesen csak egy termék postaköltségét kell fizetni amennyiben a Magyar Posta által meghatározott súly és mérethatárok betarthatóak. (Standard csomag: max 20kg, max 70cm kiterjedés, Start csomag max 30kg)
Jó licitálást!
A nyertes vevőtől kérem, hogy 2 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben, a vételárat és adott esetben a felmerülő szállítási költségeket legkésőbb 10 napon belül rendezze.
Kérdezzen bátran!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-03-10 15:25
. Ferm Lapostiplimaró, lamellázó AKÁR 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment