Thursday, November 22, 2012

A KÉT LOTTI - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

ERICH KASTNER- A KÉT LOTTI
Erich Kästner Drezdában született 1899-ben és Münchenben halt meg 1974-ben. Német költő, író.  
Kästner 1949-ben írta meg A két Lottit. Abban az időben botrányos könyvnek számított, a válás miatt, de ma már az egyik legsikeresebb német szerző.  
Gyakorlaton vagyok, 3. osztályosoknál. Most olvasták éppen A két Lottit. Hazajöttem, és muszáj volt levennem a polcról a saját példányomat, még az első kiadásból valót. Visszaemlékeztem, mennyit volt a kezemben a könyv. Legalább hússzor elolvastam, de lehet, hogy többször is. A kedvenc általános iskolás kötelező olvasmányom volt. Úr Isten, hányszor írtam én a Jézuskának, hogy kérek egy ikertestvért! Hányszor könyörögtem érte, hogy derüljön ki, hogy valahol létezik nekem is egy! Mindig erről álmodoztam, amikor ezt a könyvet olvastam. Nagyon szerettem, szép emlékeket idéz fel bennem. A könyvem lapjai már kiesnek, annyiszor lettek megkínozva.



Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2012-12-11 09:57
. A KÉT LOTTI - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 comments:

Post a Comment