Sunday, August 26, 2012

F&F püspöklila átlaposós hatású gombos felső 44-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Megvételre kínálok egy F&F márkájú csinos püspöklila átlapolós hatású felsőt.
Újszerű állapotban kínálom eladásra, csak egyszer volt rajtam.
Beleírt méret 44-es, de lemértem, szerintem kisebb.
Anyagából adódóan, még mindenütt nyúlik pár cm-ert.
Váll: 11 cm.
Bal oldalon csípőtájon gombok teszik még csinosabbá.
Könnyű, de meleg viselet!
A valóságban gyönyörű mély lila színű.
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-08-30 13:14
. F&F püspöklila átlaposós hatású gombos felső 44-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 comments:

Post a Comment