Saturday, January 26, 2013

Színes gyertya/"olajlámpa" tartóval,kiegészítőkkel - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Eladó egy színes gyertya tartóval és kiegészítőkkel, mert hogy a leírás szerint olajlámpaként funkcionál. (kanóc, olaj is van hozzá)
Csak angol nyelvű leírás van a dobozon! Kérlek ezt vedd figyelembe!
A dobozában volt végig. Néhány éve vettem, de ki sem próbáltam, dísznek vettem.
2 kisebb kis benyomódást vettem észre most, hogy fotóztam. Lásd utolsó képen.
Ezen kívül semmi baja, ahogy írtam is sosem lett használva.  
 
Köszönöm, hogy benéztél!
Jó licitálást!
Ha van időd nézz szét nálam!
Csere is érdkel ruhára, táskára vagy ami épp megtetszik.
Kérdezz bátran.  
 
 


Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Az aukció vége: 2013-02-07 22:41
. Színes gyertya/"olajlámpa" tartóval,kiegészítőkkel - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

0 comments:

Post a Comment